Donderdag

16 mei 2013 - Malahide, Ierland

Vandaag om 9 uur verzameld bij school en op naar de DART. Met de DART naar Howth om daar de 'cliffwalk' te maken.

Franka kon door haar enkel niet meewandelen en dus bleef zij,met Elise als gezelschap en een kop warme chocolade melk, in een restaurantje achter. Zij keken uit op de haven van Howth...om het toch een beetje mee te maken..

Wij gingen met de rest de klif op. Werkelijk prachtig hier!! Wel erg gevaarlijk ook, zoals wel te zien zal zijn in de foto's ;-) De meeste van de kinderen hadden van hun gastgezinnen al gehoord dat de lifeguard hier wekelijks uit moet rukken om mensen uit het water te redden...en ook vele mensen die hier een eind aan hun leven maken.

Terug in Malahide zijn alle kinderen weer naar school. Vanavond op tijd naar bed (als ze verstandig zijn) aangezien we om half 5 ons bed uit moeten. Om 5 uur verzamelen we en gaan we naar het vliegveld...onderweg naar huis!

1. Sylvia Jelijs:
    16 mei 2013
    Indrukwekkend dagje vandaag zo te zien, leuke/mooie foto's. Nog een hele gezellige laatste avond in Malahide. Een goede vlucht en tot morgen!